Retourvoorwaarden

Wat zijn de uitzonderingen op retourneren?

Software waarvan de verzegeling is verbroken. Dus je kan de nieuwste FIFA niet retourneren na het spelen van een wedstrijdje Vouchers, cadeaubonnen en tegoedbonnen. Ook als ze nog niet gebruikt zijn Cartridges en toners waarvan de bescherming en het folie is verwijderd

Mag ik een Tweedehands-product retourneren?

Ja, je mag je Tweedekans-product gewoon retourneren binnen de tevredenheidsgarantie van 30 dagen. Het product moet dan wel in dezelfde staat zijn als toen je ‘m kreeg. Gaat je product na 30 dagen kapot? Afhankelijk van de afgesproken garantie termijn dit op je factuur vermeld staat, bieden we je gewoon de service die je van ons gewend bent.

Retour aanmelden kun je gemakkelijk via je Simpelorder-account aanmelden. Heb je geen account? Stuur ons dan een email naar [email protected]. Vermeld hier wel bij om welke ordernummer en product het gaat.

Welke retourmogelijkheden heb ik?

Binnen 30 dagen na ontvangst van je product heb je 2 opties:

  • je product ruilen voor een ander product;
  • je product retourneren en je geld terug laten storten.

Na 30 dagen wordt je product altijd gerepareerd.

Retour aanmelden kun je gemakkelijk via je Simpelorder-account aanmelden. Heb je geen account? Stuur ons dan een email naar [email protected]. Vermeld hier wel bij om welke ordernummer en product het gaat.

Wat als ik een verkeerd product heb ontvangen?

Oei, dat is niet de bedoeling. Meld dit bij onze klantenservice en dan zorgen we ervoor dat je zo snel mogelijk de juiste bestelling in huis hebt.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Je kunt binnen 30 dagen nadat je het product ontvangen hebt, je retour aanmelden. Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om je product terug te sturen. Je hebt 2 opties:

  • je product ruilen voor een ander product.
  • je product retourneren en je geld terug laten storten.

Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen.

Retour aanmelden kun je gemakkelijk via je Simpelorder-account aanmelden. Heb je geen account? Stuur ons dan een email naar [email protected]. Vermeld hier wel bij om welke ordernummer en product het gaat. Na 30 dagen repareren wij je product en gelden de bovenstaande opties niet meer.

Repareren jullie mijn product of krijg ik een nieuwe?

Als je product niet door eigen toedoen en binnen 30 dagen na aankoop stuk gaat, krijg je gewoon een nieuwe. Gaat je product daarna kapot? Dan repareren we je product.

Retour aanmelden kun je gemakkelijk via je Simpelorder-account aanmelden. Heb je geen account? Stuur ons dan een email naar [email protected]. Vermeld hier wel bij om welke ordernummer en product het gaat

Wat als er een onderdeel mist van mijn bestelling?

Vul binnen 30 dagen het online retourformulier in en geef duidelijk aan welk onderdeel er mist. Vergeet niet bij aanmelding het serienummer toe te voegen. Geef ook aan welke van deze 2 oplossingen je wilt:

  • Het ontbrekende onderdeel naleveren. In de meeste gevallen heb je het ontbrekende onderdeel binnen 2 weken in huis. Als we het onderdeel niet na kunnen leveren, nemen we contact met je op en ruilen we het product alsnog voor je om.
  • Een nieuw product. Je hebt je nieuwe product dan een dag nadat we je retourzending hebben ontvangen in huis.

Retour aanmelden kun je gemakkelijk via je Simpelorder-account aanmelden. Heb je geen account? Stuur ons dan een email naar [email protected]. Vermeld hier wel bij om welke ordernummer en product het gaat 

Krijg ik na retourneren het volledige aankoopbedrag terug?

Bijna altijd wel. Maar het is logischerwijs wel afhankelijk van de staat van je product. Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Zo kunnen we iemand anders nog blij maken met een nieuw product.

Anders bepalen we aan de hand van de staat van je product wat de waardevermindering is.

Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen. Voorbeeld: haal een pan uit de doos en bekijk hem van alle kanten, maar ga er niet mee koken.

Kan ik één van de producten uit mijn bestelling terugsturen?

Jazeker. Je kunt alle producten uit je bestelling los van elkaar retourneren. Retour aanmelden kun je gemakkelijk via je Simpelorder-account aanmelden. Heb je geen account? Stuur ons dan een email naar [email protected]. Vermeld hier wel bij om welke ordernummer en product het gaat.

 


Did you find it helpful?